banner

تعمیر و نگهداری دستگاه بسته بندی مواد غذایی

Aug 06, 2021

1. دستگاه بسته بندی خلاء باید در محیطی استفاده شود که درجه حرارت -10 ℃ -50 ℃ ، رطوبت نسبی بیش از 85، نیست ، و هیچ گاز خورنده در هوای اطراف ، گرد و غبار و مواد منفجره وجود ندارد. خطر. مانند دستگاه بسته بندی و دستگاه جمع کننده ، این دستگاه بسته بندی خلاء منبع تغذیه سه فاز 380V است.

2. برای اطمینان از عملکرد عادی پمپ خلاء برای دستگاه بسته بندی خلاء ، موتور پمپ خلاء معکوس نمی شود. سطح روغن باید مرتباً بررسی شود. سطح روغن معمولی 1/2-3/4 پنجره روغن است (از آن تجاوز نمی شود). هنگامی که در پمپ خلاء آب وجود دارد یا رنگ روغن سیاه می شود ، روغن جدید باید در این زمان تعویض شود (معمولاً یک یا دو کار مداوم یک بار در ماه تغییر دهید ، از 1# بنزین خلاء یا بنزین 30# یا روغن موتور استفاده کنید) به

3. فیلتر ناخالص باید مرتباً برداشته و شسته شود (معمولاً 1-2 ماه یکبار تمیز می شود ، مانند اشیاء باقی مانده از بسته بندی باید زمان تمیز کردن را کوتاه کند).

4. پس از کار مداوم به مدت 2-3 ماه ، پوشش پشت 30 باید برای روانکاری قطعات کشویی و دست اندازهای سوئیچ باز شود و فعالیتهای اتصال روی میله گرمایش مطابق شرایط استفاده روغن کاری شود.

5. مرتباً فشرده سازی ، فیلتراسیون و مه روغن سه قسمت 24 را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روغن در غبار روغن و فنجان روغن (روغن چرخ خیاطی) وجود دارد و در فنجان فیلتر آب وجود ندارد.

6. نوار حرارتی و نوار ژل سیلیکا باید تمیز نگه داشته شوند و هیچگونه ماده خارجی به آن نچسبد ، تا بر کیفیت آب بندی تأثیر نگذارد.

7. روی میله گرمایش ، لایه دوم خمیر چسبنده زیر ورق گرمایش به عنوان عایق عمل می کند. هنگامی که آسیب دیده است ، باید به موقع تعویض شود تا از اتصال کوتاه جلوگیری شود.

8. کاربر منبع هوای کار و منبع هوای تورم را آماده می کند. فشار کار دستگاه بسته بندی خلاء 0.3MPa تنظیم شده است که مناسب تر است. مگر اینکه شرایط خاصی وجود داشته باشد زیاد خود را تنظیم کنید.

9. دستگاه بسته بندی خلاء در حین جابجایی مجاز به کج شدن یا ضربه زدن نیست و نمی توان آن را برای جابجایی در پایین قرار داد.

10- دستگاه بسته بندی خلاء هنگام نصب باید دارای یک دستگاه اتصال دهنده قابل اطمینان باشد.

11. قرار دادن دستها زیر میله گرمکن برای جلوگیری از آسیب اکیداً ممنوع است. در مواقع اضطراری ، فوراً منبع تغذیه را قطع کنید.

12. هنگام کار ، ابتدا تهویه و سپس روشن کنید ، و ابتدا خاموش و سپس هنگام خاموش شدن آن را خاموش کنید.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید