banner

دانه برنج کیسه جارو سیلر

Apr 18, 2022

کلم ترشی، خردل، کلم... بسته بندی خلاء این محصولات بی شکل همواره یکی از مشکلات عمده ای بوده است که صنعت تجهیزات غذایی کشورم را گرفتار کرده است. چگونگی حل این مشکل به هدف تلاش های مشترک بنگاه های تجهیزات غذایی کشورم در سال های اخیر تبدیل شده است.


با بهبود سطح مصرف مردم و تقویت آگاهی ایمنی مواد غذایی، بسیاری از غذاهای سنتی باید خلاء بسته بندی شوند. پس از بسته بندی دستگاه آب بندی خلاء کیسه دانه و برنج، مواد بسته بندی شده می توانند به طور مؤثری از تولید مثل باکتری های هوازی جلوگیری کنند و در نتیجه از فساد و زوال کالا، طولانی شدن عمر مفید غذا، تا حد زیادی تمدید زمان ذخیره سازی محصول (کالا)، و قابل فروش کردن مواد غذایی جلوگیری کنند. رشد زمان، به طور موثر شعاع فروش را گسترش می دهد. بر اساس آمار ناقص، فروش سالانه بسته بندی خلاء سائورکراوت، خردل، و kelp در صنعت رشته فرنگی فوری به اندازه ۸ میلیارد یوان بالا است و بسته های چاشنی بسته بندی خلاء غذایی مورد نیاز از ۳ میلیارد بسته تجاوز می کند. با این حال، روش های تولید فعلی محصولات بدون شکل مانند sauerkraut، خردل، و kelp بیشتر اندازه گیری دستی، پر کردن دستی به کیسه های پیش ساخته، و سپس دستی در یک ماشین بسته بندی خلاء نیمه خودکار ویژه برای آب بندی خلاء قرار داده شده است. نمی توان نیازهای تولید صنعتی را برآورده کرد. چگونگی تغییر وضع موجود کار به سبک کارگاهی در صنایعی مانند سائورکراوت، خردل، و ابریشم کلپ، کاهش هزینه های نیروی کار، و کاهش شدت نیروی کار کارگران.


کارشناسان بر این باورند که دستگاه آب بندی خلاء برای کیسه های دانه و برنج، فناوری های مدولار عملکردی مانند شکل گیری کیسه فیلم رول، اندازه گیری خودکار و پر کردن، آب بندی خلاء، و تولید مداوم کیسه را ادغام می کند که مشکل بسته بندی خودکار خلاء اجسام شکل نبض مانند ساورکراوت، خردل، و کلپ را حل می کند. . در عین حال، تجهیزات بسته بندی خلاء عمودی، کنترل حرکت سرو، کنترل کامپیوتر و دیگر فناوری ها را اتخاذ می کنند تا به بسته بندی کیسه های چند عملکردی تک ماشینی و خودکار پیوسته پی برند. از طریق آزمون، سرعت بسته بندی مداوم می تواند به 50 کیسه در دقیقه برسد، درجه خلاء می تواند به زیر -94 کیلوپاسپاسخ برسد، و نرخ واجد شرایط تولید بسته بندی مداوم بیش از 99 درصد است که الزامات تولید خودکار بسته بندی خلاء را برآورده می کند. علاوه بر این، روش تولید مداوم کیف این محصول شرایطی را برای تولید ساده صنعتی ایجاد می کند، مشکل آب بندی خلاء کیسه های پیوسته در صنعت بسته بندی را حل می کند، به طور موثر هزینه های نیروی کار و شدت نیروی کار را کاهش می دهد، کارایی تولید را بهبود می بخشد، و الزامات مدیریت استاندارد شده را برآورده می کند.


در سال های اخیر اینترنت در حال فرو نشاندن صنایع مختلف است و ساخت تجهیزات دیر یا زود در اینترنت ادغام خواهد شد. با توسعه علم و فناوری، ظهور و ادغام فناوری های جدید که مشخصه آن ادراک و هوش است، توسعه فناوری اطلاعات را در آینده، از اینترنت تحت سلطه اطلاعات انسان گرفته تا اینترنت چیزها تحت سلطه اینترنت چیزها و اینترنت چیزها خواهد کرد. تاثیر اصلی مدیریت در اتوماسیون اطلاعات و هوش منعکس شده است. اینترنت چیزها برای اتوماسیون صنعتی ادغام و همجوشی شبکه کنترل کارخانه و شبکه اینترنت اطلاعات سازمانی است.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید