banner

چگونه یک سازنده ماشین بسته بندی خوب انتخاب کنیم؟

Mar 08, 2022

هنگام خرید یک دستگاه بسته بندی، نه تنها باید به عملکرد محصول توجه کرد، بلکه باید به تعمیر و نگهداری پس از فروش نیز توجه کرد. دستگاه چرخه تولید طولانی دارد و نگهداری آن آسان است. مواد صرفه جویی در ضایعات به عنوان سهولت استفاده خلاصه می شوند. عملکرد این محصول ساده است، نگهداری آن آسان است، قطعات پس از فروش کمی دارد و دارای درجه بالایی از اتوماسیون است. در صورت افزایش کلی هزینه های نیروی کار، تا حد امکان نیازی به مداخله انسانی نیست.



1. عملکرد هزینه بالا اصل است. در حال حاضر کیفیت دستگاه های بسته بندی داخلی به ویژه دستگاه های بسته بندی بالش با نسبت صادراتی بالا به میزان قابل توجهی ارتقا یافته است و کیفیت دستگاه های وارداتی را می توان به قیمت دستگاه های داخلی خریداری کرد.


2. سازنده دستگاه بسته بندی باید نه تنها به جنبه های اصلی، بلکه به جزئیات در بازرسی میدانی نیز توجه کند. جزئیات اغلب بر کیفیت کل دستگاه تأثیر می گذارد. لطفا تا حد امکان یک تستر نمونه همراه داشته باشید.


3. باید تصمیم بگیرید که چه محصولاتی را با دستگاه بسته بندی که خریداری می کنید بسته بندی کنید. برخی از تولیدکنندگان دستگاه های بسته بندی بالش محصولات زیادی دارند. هنگام خرید بسته بندی بالش، آنها می خواهند بتوانند انواع مختلفی را در یک قطعه بسته بندی کنند. در واقع، اثر بستهبندی دستگاه ویژه اغلب بهتر از دستگاه سازگار است. تا 3-5 نوع را می توان با استفاده از دستگاه بسته بندی بسته بندی کرد. همچنین، اگر اندازه بسیار متفاوت است، تا حد امکان بسته بندی کنید.


4. برای تضمین کیفیت، شرکت ماشین آلات بسته بندی را با طولانی ترین سابقه انتخاب کنید. مدلهایی با فناوری بالغ و کیفیت پایدار انتخاب کنید تا بستهبندی سریعتر و پایدارتر شود، با مصرف انرژی کم، کار کمتر و نرخ دفع کم. ماشین بسته بندی ماشینی است که منابع انسانی را مصرف می کند. اگر ماشین آلات بی کیفیت بخرید، مخصوصاً الان که مواد بسته بندی بیشتر و بیشتر شده است، میزان هدر رفت فیلم بسته بندی در تولید روزانه در آینده کم نیست.


5. سعی کنید عملیات و نگهداری راحت، لوازم جانبی کامل، مکانیزم تغذیه مداوم خودکار را انتخاب کنید. این امر باعث افزایش راندمان بسته بندی و کاهش هزینه های نیروی کار می شود. این برای توسعه بلندمدت- شرکت مناسب است.


6. وقتی نوبت به خدمات پس از فروش میرسد، باید در حلقه شهرت خوبی داشته باشد. خدمات پس از فروش به موقع از طریق تلفن ارائه می شود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید