banner

چگونه برای انتخاب بالش ماشین بسته بندی

Feb 22, 2022

1. سرعت بسته بندی عامل مهمی است که مشتریان نیاز به در نظر گرفتن در هنگام انتخاب یک ماشین است. وقتی مشتری خروجی مورد انتظار را تصمیم می گیرد، سرعت دستگاه بسته بندی بالش را نیز تعیین می کند. مشتری عمدتاً بر اساس ظرفیت تولید است. روش بسته بندی دستگاه بسته بندی فعلی در بازار سرعت بسته بندی را تعیین می کند. به عنوان مثال، سرعت بسته بندی دستگاه بسته بندی متقابل نسبتاً کند است، و دستگاه بسته بندی دوار نسبتاً سریع است. سرعت بسته بندی با توجه به اندازه محصول متفاوت است

۲- این امر بر اساس برنامه ریزی آینده مشتری و توسعه متنوع محصولات مانند موتورهای معمولی و ماشین های الکتریکی با فرکانس متغیر تعیین می شود، اما توسعه آینده کارخانه های بدون سرنشین و خودکار است، بنابراین خرید در ابتدا ضروری است. برخی از تجهیزات اواسط پایان را انتخاب کنید تا آنجا که ممکن است، به طوری که می توان آن را آسان تر و قابل اعتماد تر برای تغییر ماشین در مرحله بعد به یک خط تولید و یا ارتقاء ماشین.

3. بهره برداری و ایمنی

دستگاه بسته بندی نیز نیاز به تنظیم و نصب توسط اپراتور، از جمله برخی از تنظیمات و تنظیمات لازم برای ماشین در هنگام بسته بندی مواد مختلف است. هر چه این وظایف آسان تر و ساده تر باشند، بهتر است، نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه نیاز به آموزش ویژه ای برای اپراتورها ندارد که می تواند منابع انسانی و مادی زیادی را نجات دهد،

4. سازگاری با محیط زیست

با توجه به مواد بسته بندی مختلف، محیط عامل دستگاه نیز متفاوت است. در هنگام انتخاب تجهیزات، محیط تولید باید در پارامترهای فنی خریداری شده در نظر گرفته شود تا ماشین از عدم پاسخگویی به بسته بندی مورد نیاز مشتریان جلوگیری کند.

5. سعی کنید برای انتخاب برخی از تولید کنندگان بزرگ با قدرت قابل اعتماد. شرکت های با مدت زمان طولانی در صنعت تجربه بیشتر و بهتر پس از فروش فن آوری خدمات و یا کار محصول در آینده است. مشتریان و بازرسی درب به درب از وضعیت واقعی تولید کننده است.

۶- عقلانیت طراحی و راحتی عملیات نیز عامل مهمی در انتخاب است.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید