banner

اصل کار دستگاه بسته بندی بالش

Mar 09, 2022

دستگاه بسته بندی بالش یک دستگاه بسته بندی پیوسته با ظرفیت بسته بندی قوی، مناسب برای بسته بندی مواد غذایی و غیر غذایی با مشخصات مختلف است. میتوان از آن نه تنها برای بستهبندی مواد بستهبندی بدون مارک، بلکه برای-بستهبندی پرسرعت صفحات وب با-گرافیک لوگوی از پیش چاپ شده استفاده کرد. در ساخت مواد بسته بندی، موقعیت های آب بندی و برش تجویز شده مواد بسته بندی ممکن است به دلیل خطاهایی مانند خطاهای بین قرارگیری علائم رنگی چاپ شده روی مواد بسته بندی، خطا در کشش و انتقال مکانیکی مواد بسته بندی و غیره از موقعیت های صحیح منحرف شود. منجر به خطا می شود.




به منظور حذف خطاها و دستیابی به اهداف آب بندی و برش صحیح، طراحی بسته بندی باید موقعیت یابی خودکار را در نظر بگیرد. به منظور رفع مشکل دستگاه بسته بندی بالش، طراحی سیستم موقعیت یابی خودکار فوتوالکتریک پیوسته با توجه به علائم موقعیت یابی روی مواد بسته بندی تکمیل می شود. با توجه به حالت کار جبران خطا، سیستم موقعیت یابی فوتوالکتریک پیوسته به نوع جلو و عقب، نوع ترمز و دو نوع سیستم انتقال سنکرون تقسیم می شود.




دستگاه بسته بندی بالش: کالاهای بسته بندی شده به صورت افقی از طریق مکانیسم انتقال به ورودی کلاف یا فیلم حمل می شود (در این زمان کلاف یا فیلم استوانه ای است و محصول بسته بندی شده از دستگاه کیسه سازی عبور کرده و وارد مواد بسته بندی استوانه ای می شود. .) سپس به صورت همزمان اجرا کنید تا فرآیند آب بندی حرارتی، استخراج هوا (بسته بندی خلاء) یا باد کردن (بسته بندی انبساط) و برش را انجام دهید. مثال: بسته بندی مواد غذایی مانند نان، شکلات، بیسکویت، رشته فرنگی فوری و غیره در دستگاه بسته بندی بالش بله، بسته بندی بالش در مقایسه با بسته بندی افقی یا عمودی برای اقلام یکپارچه مانند میله، کروی و کروی، یک آیتم یا بلوک نسبتا منفرد است. لوازم جانبی دوگانه، باتری ها، و حتی مواد غذایی بسته بندی شده (نودل فوری) و غیره، اینها بسته بندی بالشی-نوع هستند.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید