banner

اصل کار دستگاه برچسب زنی

Aug 19, 2021

در ابتدای فرآیند کار ، جعبه با سرعت ثابت روی تسمه نقاله به دستگاه برچسب خورده می شود. دستگاه ثابت مکانیکی جعبه ها را با فاصله ثابت جدا کرده و جعبه ها را در امتداد تسمه نقاله هل می دهد. سیستم مکانیکی دستگاه برچسب زدن شامل چرخ محرک ، چرخ برچسب زنی و حلقه است. چرخ محرک نوار برچسب را به صورت متناوب می کشد ، نوار برچسب از حلقه خارج می شود و چرخ برچسب بعد از عبور از چرخ برچسب ، نوار برچسب روی جعبه را فشار می دهد. یک کنترل جابجایی حلقه باز روی قرقره برای حفظ کشش نوار برچسب استفاده می شود. از آنجا که برچسب ها روی نوار برچسب به یکدیگر متصل هستند ، نوار برچسب باید دائما شروع و متوقف شود.

وقتی چرخ برچسب زدن با همان سرعت جعبه حرکت می کند ، برچسب به جعبه وصل می شود. هنگامی که تسمه نقاله به موقعیت خاصی می رسد ، چرخ محرک تسمه برچسب به سرعت مطابقت با تسمه نقاله شتاب می گیرد و پس از اعمال برچسب ، سرعت آن متوقف می شود.

از آنجا که تسمه برچسب ممکن است لغزند ، یک علامت ثبت روی آن وجود دارد تا از درست قرار گرفتن هر برچسب اطمینان حاصل شود. علامت ثبت نام توسط یک سنسور خوانده می شود. در مرحله کاهش سرعت نوار برچسب ، چرخ محرک موقعیت خود را دوباره تنظیم می کند تا خطاهای موقعیت روی نوار برچسب را اصلاح کند.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید