banner

لوازم جانبی دستگاه پرکن کمی خمیر چیست؟

Mar 03, 2022

لوازم جانبی دستگاه پرکن کمی خمیر از موارد زیر تشکیل شده است:


1. سر پرکننده، اندازه و طول سر پرکننده را می توان با توجه به اندازه دستگاه پرکن کمی خمیر، که برای پر کردن بطری های اندازه های مختلف مناسب است، سفارشی کرد.


2. دستگاه پر کردن خمیر کمی با سیستم کنترل PLC برای مواد با ویسکوزیته و ذرات مختلف مناسب است و می تواند مشکلات فشار مختلف ناشی از تغذیه با فشار بالا و فوق العاده بالا را حل کند.


3. در جعبه مواد، به منظور اطمینان از عملکرد پایدار عملیات پر کردن، سطح مایع مخزن ذخیره مایع همیشه باید ارتفاع معینی را حفظ کند. می توان اجتناب کرد که وقتی حجم هوا در مخزن ذخیره مایع کاهش می یابد، فشار هوا کم است و سطح مایع بیش از حد بالا است، شناور سطح مایع بالا به دلیل بالا آمدن، دریچه ورودی را باز می کند. گاز تحت فشار برای تکمیل حجم گاز به سوراخ سوپاپ ریخته می شود و سطح مایع پایین می آید تا اطمینان حاصل شود که سطح مایع از حد تجاوز نمی کند.


4. برعکس، هنگامی که حجم گاز در مخزن ذخیره مایع افزایش می یابد، فشار هوا بسیار بالا و سطح مایع بسیار پایین است، شناور سطح پایین به دلیل افت، دریچه اگزوز را باز می کند. برای حذف گاز اضافی و افزایش سطح مایع. ، به طوری که اطمینان حاصل شود که سطح مایع دستگاه پرکن کمی خمیر کمتر از حد پایین نیست. به منظور جلوگیری از کاهش ناگهانی فشار و تولید کف هنگام پر کردن گاز{2}}حاوی مواد مایع، فرآیند پر کردن دارای نوسان و آشفتگی است.


دستگاه پرکن رب به-دستگاه پرکن خمیری نیمه اتوماتیک و دستگاه پرکن خمیری کامل{1}خودکار، با شرایط استفاده متفاوت، معمولاً به دو-دستگاه پرکن خمیر تک سر و دوتایی تقسیم میشود. {3}}دستگاه پرکننده خمیر سر. مشتریان می توانند تجهیزات مربوطه را برای نیازهای مختلف تولید انتخاب کنند، اما در هر صورت، تعمیر و نگهداری تجهیزات اساساً یکسان است. بدنه دستگاه پرکن خمیر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هنگام تمیز کردن، سطح بیرونی آن را با ابزار تیز و سخت خراش ندهید. برای پاک کردن لکه های سطحی از الکل استفاده کنید. ثانیاً سیلندر تجهیزات قبل از خروج از کارخانه روغن کاری شده است، لطفاً سیلندر را جدا نکنید و روغن روانکاری اضافه نکنید و سیلندر مواد، فولاد ضد زنگ سه راه- و سه{5}} فرمان شیر تجهیزات را می توان به راحتی جدا کرد و شست. پس از آن باید به موقع با قطعات فرسوده تجهیزات برخورد کرد و حلقه های آب بندی فرسوده را به موقع تعویض کرد.


دستگاه پرکن کمی خمیر مناسب برای صنایع غذایی، شیمیایی روزانه، آفت کش ها، دارویی و صنایع خاص می باشد. دقت پر شدن تحت تأثیر پایداری فشار هوا، یکنواختی مواد، سرعت پر شدن و غیره خواهد بود.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید