banner

اصل کار دستگاه بسته بندی مواد غذایی

Aug 05, 2021

دستگاه بسته بندی اتوماتیک نوع بالش کنونی از طراحی و تولید فناوری پیشرو و بالغ و قابل اعتماد داخلی استفاده می کند ، که اساس تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات بسته بندی را گرد هم می آورد. دستگاه بسته بندی می تواند از کویل های مختلف فیلم بسته بندی کامپوزیت برای بسته بندی مواد غذایی فله استفاده کند ، که بسیار مناسب است نیازهای تعداد زیادی از کاربران در چین. 1) قسمت الکتریکی دستگاه بسته بندی اتوماتیک به طور کلی شامل موارد زیر است:

الف) مدار کنترل اصلی شامل رابط انسان و ماشین (نمایش متن) ، مبدل فرکانس و کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) به عنوان هسته کنترل است.

ب) مدار کنترل دما از کنتورهای کنترل دما ، رله های حالت جامد ، اجزای ترموکوپل و غیره با کنترل دقیق دما ، نمایش بصری و تنظیم مناسب تشکیل شده است.

ج) ردیابی و تشخیص چند نقطه ای توسط کلیدهای فوتوالکتریک ، سنسورهای مجاورت الکترومغناطیسی و غیره انجام می شود. 2) نوع کار بالش کاملا اتوماتیک:

با بهبود اتوماسیون ، عملکرد ، نگهداری و نگهداری روزانه دستگاه بسته بندی راحت تر و ساده تر است ، که این امر نیازهای مهارت های حرفه ای اپراتورها را کاهش می دهد. کیفیت بسته بندی محصول با سیستم دما ، دقت سرعت میزبان و ثبات سیستم ردیابی ارتباط مستقیم دارد.

سیستم ردیابی هسته کنترل دستگاه بسته بندی است. این ردیابی دو طرفه رو به جلو و معکوس را برای بهبود بیشتر دقت ردیابی اتخاذ می کند. پس از کار دستگاه ، سنسور علامت فیلم به طور مداوم علامت فیلم (علامت رنگ) را تشخیص می دهد و میکرو سوئیچ ردیابی قسمت مکانیکی موقعیت دستگاه را تشخیص می دهد. دو سیگنال فوق به PLC ارسال می شود. پس از محاسبه برنامه ، خروجی PLC Y6 (تعقیب مثبت) است ، Y12 (تعقیب معکوس) ردیابی مثبت و منفی موتور ردیابی را کنترل می کند ، بلافاصله خطاهای مواد بسته بندی را در طول فرآیند تولید کشف می کند و دقیق جبران می کند. و با اجتناب از اتلاف مواد بسته بندی ، آنها را اصلاح کنید. اگر بازرسی نتواند الزامات فنی را پس از تعداد ردیابی از پیش تعیین شده برآورده کند ، می تواند به طور خودکار برای بازرسی متوقف شود تا از تولید زباله جلوگیری شود.

با توجه به تنظیم سرعت تبدیل فرکانس ، انتقال زنجیره ای بسیار کاهش می یابد ، ثبات و قابلیت اطمینان عملکرد دستگاه بهبود می یابد و سر و صدای عملکرد دستگاه کاهش می یابد. این دستگاه بسته بندی با کارایی بالا ، ضایعات کم ، تشخیص خودکار و سایر سطوح فنی چند منظوره ، کاملاً اتوماتیک و دستگاه بسته بندی' را تضمین می کند. هم ظاهر زیبا و شیک دارد و هم ذهن سالم و هوشیاری دارد.

اگرچه عملکرد سیستم انتقال مورد استفاده در دستگاه بسته بندی مواد غذایی نسبتاً ساده است ، اما نیازهای بالاتری بر عملکرد دینامیکی گیربکس دارد و سیستم به دنبال عملکرد سریعتر و دقت پایداری سرعت بالا نیاز دارد. بنابراین ، شاخص های فنی پویای مبدل فرکانس باید در نظر گرفته شود و مبدل فرکانس با عملکرد بالا را می توان برای برآوردن الزامات انتخاب کرد.


شما نیز ممکن است دوست داشته باشید